17 mars 2015

Träningsvärk

I söndags var jag och tränade med min bror.
Hängde på honom och en kille till. Superbra pass och jag fick massor av hjälp. Finns massor att skriva om det passet men jag hinner inte nu.
Hur som...träningsvärken är här.
Vi körde triceps och mage.
Min mage smärtar. Det gör ont när jag tar på min mage. Bara huden gör ont att nudda.
Att nysa det är vidrigt. Hi hi.
Bicept känns ok.
Trots allt så är det ju helt jäkla underbart med träningsvärk.

Nu hämta Casper och sen blir det middag och besök av mamma och pappa.
Gulliga pappa slängde sig i bilen och åkte och köpte påskäggsorienteringskartor till barnen.
Jag ringde och frågade om dom skulle ha vägarna förbi köpstället. Det skulle dom inte. Men jag bad dom ha mig och barnen i åtanke om dom skulle på promenad eller så.
Fick efter en stund ett mess av mamma att det var fixat. Snälla pappa tog bilen och åkte i väg och fixade trots att dom inte skulle iväg på något just då.
Tack snälla. Jag kommer ha superglada barn ikväll när dom får se kartorna :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar