19 mars 2015

Hemgång

Så där. Klockan är 16,00 och jag får sluta. Brukar jobba 15-30 minuter till men nej inte idag. Känner mig trött och seg. Har dock sovit en natt utan att svettas. Så himla skönt. Kan man hoppas på en till natt utan svettningar och dålig sömn?

Ska hämta min prins nu. Sen hem. Mat. Pussa på barnen och sticka iväg på karateträning. Vill men vill ändå inte. Förmodligen för att jag känner mig så seg. Det kanske känns bättre när det närmar sig.
Kanske man kan få med sig barnen och ut och cykla i luften innan middagen?

Ska försöka få med dom på en cykeltur på vardagarna, innan middagen. Är vädret schysst så kan det vara skönt och dom gillar ju att cykla och jag kan få passa på att småspringa lite med dom. Roligare med sällskap :-)
Hoppas snön håller sig borta bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar