12 mars 2015

Jäkla godis

Det är så svårt. Så himla svårt. Det är som om godiset skriker åt mig:
"stoppa in mig i munnen". Inga snuskiga tankar nu, du som läser detta ;-)

Var till Ica Maxi eftersom jag inte hade matlåda med mig idag.
Och jo då nog fan kom det med en godis. En plopp med grönt innehåll. Smak kaktus tydligen.
Jag vet ju inte hur kaktus smakar men ja den var väl ok. Gillar dock originalet bättre. Men varför var jag tvungen att köpa den? Varför var jag tvungen att äta upp den?
Skitgodis.
Hur fan ska man kunna få ordning på sitt sockerproblem och sin kropp och godiset nästan självmant hoppar in i munnen på en.

Hjääääääälp!

1 kommentar:

  1. stoppa i dig en banan, det gör jag.. för du kommer till frukten före godiset.. ;)

    det funkar för mig i alla fall..

    kram

    SvaraRadera