20 mars 2015

Dagens mat

Hemma tog jag en D-vitamin och 3 st Beviplex forte (B-vitamin)

Frukosten intogs på jobbet.
En kopp the med lite cocosfett i. Cocosfett ska ju vara bra för så himla mycket. Tänkte att jag får prova Skumt. Smakade inte så mycket av cocosen som jag trodde det skulle göra men usch för hinnan som lag sig ovanpå. Till det blev det en ostfralla med smör, kaviar och ost på och ett glas med C-vitamin.

Lunch.
Gårdagens middag. Torsk i ugn med potatismos. Det var räkor på hemma men dom petade jag bort från matlådan. Räkor i Micro blir f-n inte kul att äta. En kopp the för att få upp värmen i kroppen intogs efteråt fast då utan cocosfett.

Mellis.
En skål med honungsmelon. Mums va gott.

Funderar på att peta i mig lite yoghurt snart innan dagen är slut så man håller fram till middagen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar