16 september 2013

Mums

Mannen hade köpt hem vaniljkvarg vilket jag här om dagen smakade på för första gången nånsin.
Så gott.
På fotbollen i lördags så hade jag med mig lite i en burk och åt som mellanmål.
Egentligen så är det en annan förpackning vi hade hemma då men det visade sig att den var slut på 3 affärer så jag gav upp och åkte hem med den på bilden här nedan. Den funkar oxå.
Igår kväll så ställde mannen in 2 burkar i frysen. Sista stunden i soffan så serverade jag en varsin skål med krossade digestivekex i och den kalla, lite frussna vaniljkvargen. Perfekt att toppa med valfria bär. Så himla gott.
Mellanmålet idag bestod i en kopp the och en burk halvfrusen vaniljkesella.
Beroende? Vem? Jag? Nääää :-)
Gissar att den andra sorten är liiiite godare än den här. Får se om jag får tag i den idag eller i morgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar