17 september 2013

Deadline

Dead-linen har varit och kursen är betald. Så nu är det bara att vänta tills det är dags att åka.

Måste shoppa lite innan det är dags att packa och åka. Det blir nog den mest konstiga väskan jag någonsin har packat. Ha ha.
Sovgrejor är ju en självklarhet likaså hygienartiklar.
Sen då?
Fingervantar och ett underställ om det är kallt ute. Höga fall sker nämligen ute från en skylift. Herre gud. Jag behöver bli av med min höjdrädsla på 1,5 vecka. Nån som har nåt tips?
Träningskläder för att träna ute och inne. Innekläder har jag men jag äger inte ens en träningsoverall så det måste införskaffas. Kanske ett par nya träningsskor hamnar på shoppinglistan oxå.
Kläder att brinna i. hmmmm. Jo men det har man ju massor av och det brukar jag packa med mig. Ha ha. Nä inte riktigt. Så kläder i 100% bomull måste jag hitta tills det är dags att åka.

Även ett glatt humör och ett jävlar anamma ska med och det kommer nog behövas med tanke på schemat. Långa dagar fulla med aktiviteter. Är så glad att jag lagt in om ledighet på måndagen. Mest är det för att jag inte vet när på kvällen/natten vi kommer hem men det kan nog vara skönt att få vila lite en dag innan man kastas in i verkligheten igen.

1 kommentar:

  1. Så spännade detta med stunt!! Ska bli kul att läsa om sen:-) för du delar väl med dig ;-)
    nä det är väl inte varje dag som man packar ner kläder som ska brinna hehe...
    Jag köper aldrig skolkort... köpte dom tre första åren på dagis sen struntade jag i det! Dyrt och onödigt tycker jag, har härligare och finare bilder hemma som jag kan framkalla.
    Fast nu är skolkatalogen viktigt för sonen, att sitta och spana in tjejer hehe...

    Jag fick inte ett jättebra kort på byxorna då jag hade Wiggo som fotogaf! Men det är "mysbyxor" liknande... mina är från Sisterspoint! Häng i grenen och smala nertill, perfekt mode nu tycker jag;-)

    Kram Sandra

    SvaraRadera