17 september 2013

Däppt i näshan

Just nu har jag varken tid, ork eller lust att bli sjuk eller ens förkyld.
Har känt att det är nåt i kroppen men valt att strunta i den känslan. Har använt nazonexen för att hålla näsan fri och inte riskera att åka på bihålorna.
NU...är näsan ännu mer täppt och jag småfryser på jobbet.
Som sagt jag har inte tid med det här nu.
En vecka kvar tills jag åker på stuntkursen. Jag tänker inte vara sjuk då och fram tills dess så är tanken att kunna besöka gymmet ett par gånger till.
Förhoppningsvis så är jag snart kvitt hostan som envisas med att finnas kvar, även om det bara dyker fram ibland, men så fort den försvinner och luftrören får mer energi så ska jag köra igång med mer kondition. Tills dess så får musklerna jobba. Och det behövs det med  :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar