26 september 2013

Idag

Äntligen är dagen här. Dagen jag har längtat efter. Idag bär det av mot Karlshamn och 3 dagars stunt training workshop. 
Robban Follin är den som håller i alltihop och den som ska utbilda oss. Oss är en drös tjejer och killar. Jag gissar att vi blir 15-18 personer. 
Som jag har längtat. Att få åka bort ett par dagar. Träffa nya, förhoppningsvis roliga och inspirerande människor. Människor som precis som jag gillar den här typen av saker. Att få pröva på nya saker, lära mig nya saker och att få utmana mig själv. För det kommer jag få göra. Att slänga sig ut från en skylift ner i en stor kudde det är...panik. Jag erkänner, jag är höjdrädd. Frågan är om man kan omvandla höjdrädslan mot nånting annat? Nånting kul. Nånting galet. Kontroll. Att ha kontroll över sina känslor och sin kropp. Jag återkommer på den punkten.

Packningen är nästan klar. Ska ner med den i lämplig väska bara. Väntar på ett par träningsbyxor som jag tvättade igår som inte är riktigt torra än. Men snart. 
10.30 blir jag hämtad.

Just nu är det morgonmys med barnen. Eftersom jag är hemma på morgonen så vill jag inte stressa iväg dom till skolbussen och dagis. Jag och Casper ska lämna Wilma på skolan idag så slipper hon bussen. Sen åker jag och lämnar Casper. 
Efter det, hem, duscha och packa ihop. Känns som en bra plan:-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar