25 september 2013

100%

Yes. I sista sekunden fick jag tag i kläder i 100% bomull. Det var inte det enklaste att få tag i.
Var ner på stan på lunchen och sprang in på Myrornas. Tänkte att där borde det finnas kläder till bra pris. Kläder fanns det. I mängder. Jag visste inte vart jag skulle börja leta än mindre vart jag skulle sluta. Människorna som handlade där slet i kläderna. Jag kände bara: "ta mig här i från". Jag är mindre förtjust i vanliga fall att handla kläder och ännu mindre när det är huggsexa i butikerna.
Jag lyckades till slut hitta 3 par jeans och 2 par overallsjackor i 100% bomull. Vad händer då? Jo man ska stå i en jäkla kö och vänta på sin tur att komma in i provhytten. Suck. Min tid rann iväg speciellt eftersom jag var ute på snabb lunchshopping.
Väl i provhytten så var det skitigt och inget där innen luktade speciellt gott. Urk. Inpyrt luktade det.
Ett par av byxorna och ena jackan passade bra och jag tror nog att jag kan få plats med ett skyddsunderställ under.
Nu jäklar ska här brinnas i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar