27 september 2013

Fredag

Kom i säng vid 0.00 igår kväll. Vaknade strax efter 07 men va fan...inga barn att gå upp med, inget jobb att åka till, bara sig själv. Somnade om till 07.40 sen låg jag och fiffla med mobilen innan jag gick upp strax före 08. Klockan 08.50 skulle vi åka från huset ner till Lokstallarna. Klädde mig, sminkade mig lite och åt frukost. 

På Lokstallarna började vi dagen med fighting. Blev indelade i par och vi kommer att jobba med samma person under hela helgen med en fightingscen som ska korreograferas och på söndag ska det filmas. Spännande.
Vi körde lite fighting med slag sen provade vi på med kniv oxå. 
På lunchen gick jag ovh 2 killar till City Gross och handlade. Fast bara till oss. Alla fixade sin lunch själva och några köpte hamburgare. Orkade inte äta nåt så tungt. Köpte sallad, yoghurt, coca cola, drickyoghurt. Ja så man skulle klara sig under dagen. 

Efter lunchen skulle vi brinna. Vi gick igenom allt. Vad vi skulle ha på oss, hur det funkade, släckningen och säkerheten. 
På med underställ sen en overall och sen sina kläder som man skulle brinna i och som självklart var i 100% bomull. Alla såg ut som Michelingubbar:-) 
På med lite annat och så var man redo. Bara att tutta på:-) Det var inte så farligt. Kändes riktigt bra och var ascoolt. Jag tänker ju inte avslöja för mycket dock ;-)

Tillbaka till huset. Äta, slöa, göra vad man ville. Sen till gympasalen. Där har vi hoppat trapets (visst heter det så) En liten studsmatta och övat på fall. 3 olika fall och trots att det ser så jäkla enkelt ut när andra gör det så är det inte så jäkla enkelt. Sen övade vi från en fast punkt. 
Det var skitkul. Absolut nåt man vill öva på mer. Att få till det liksom asbra. Inte bara bra. 
Duscha, bastu, tillbaka till huset. 
Det blev lite enkel mat då Mattias gjorde äggröra med skinka och ost. Mums. Lagom för magen nu på kvällen. 
Nu är det slötid innan man bäddar ner sig. 
Dagen blev lång idag. 09-21. Det känns lite i kroppen kan jag lova:-) Precis som det ska vara:-)

I morgon börjar vi 9 igen vid gympasalen och då ska vi träna med selar ;-) 

Sov gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar