11 september 2013

Min plan

Mer information har kommit till det som komma skall :-)
Jag längtar så himla mycket. Det ska bli så himla kul. Spännande. Att få träffa nya människor. Att få prova på saker jag aldrig provat på. Att få utmana mig själv. Att få utvecklas. Att förhoppningsvis få skratta en massa. Men oxå så är det allvar och skärpa som gäller.

När åker jag?
Sista helgen i september. Jag åker på torsdagen och kommer hem sent på söndag kväll.
Vart ska jag?
Karlshamn. Inte direkt runt hörnet men dessto mer spännande.
Vad ska jag göra?
Jo, jag ska gå en STUNTKURS.

Att åka i från familjen under flera dagar, speciellt barnen, det känns i hjärtat men jag kommer ju hem igen efter ett par dagar. Dom klarar sig.
Att få göra detta för mig och endast mig känns helt otroligt underbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar