21 februari 2013

Såld

Idag sålde jag en hylla. Det var en vägghylla i ek som vi köpte på Chilli för ett par år sedan. En enkel hylla med endast en regel och ett gäng fyrkantiga hyllplan.
Jag har egentligen aldrig vetat vad jag skulle ha på den och nu när det görs om lite hemma och vitt letar sig in mer och mer så passade inte ekhyllan i längre.
Det var en nyinflyttad kvinna som ville ha den och ha böcker på.
Jag tog med hyllan i morse och på lunchen så åkte jag och träffade henne. En jättetrevlig kvinna. Hon bodde inte så långt bort så jag körde hem henne och hyllan. Det blev enklast så.

Med tanke på hur mycket jag vabbat på sistone och hur tomt mitt lönekuvert kommer eka så kanske man ska sälja av lite skit man har hemma.
Fast jag har inte så mycket. Jag samlar ju gärna inte på en massa saker bara för att utan passar det inte så åker det ganska omgående.

Just det bord och stolar ska ut på Blocket :-)

1 kommentar:

  1. Javisst är det roligt att handla till barnen! Även om dom inte alltid behöver något :)
    Så kul att besök av föräldrarna och middag med vänner är ju kalas det också :)
    Skönt att alla är friska nu!
    Jag är ingen direkt samlare jag heller, ibland tycker jag att blocket bara är jobbigt att sälja av! Avgift för annons och sen är just inte mina saker svindyra! Bestämma tid med någon mm mm
    Så ibland skänker jag det till second hand ist!
    Däremot har vi en lokal FB sida i våran kommun, där det är gratis att annonsera så där sätter jag ut saker ibland
    Ha en fortsatt fin dag
    Kram

    SvaraRadera