03 januari 2013

Tur

Det var precis det jag hade idag. Jörgen kom förbi på en fika så jag fick sällskap. Kanske var det för att jag ringde och sa att han skulle komma hit för jag serverade våfflor till lunch:-) Både barnen och Jörgen var nöjda över lunchen.

Barnen har lekt snällt idag. En liten incident då Olivia ville åka hem men vi pratade lite så det gick över och dom lekte igen. Dom var ute en stund alla tre och lekte i snön. Supersnälla har dom varit. Prinsen har sovit en stund på dan. Han skulle inte alls sova men somnade som en stock när man lagt ner honom i sängen.

Jörgen och jag har glott på tv och pratat om livet och träning. Det här året ska bli bra:-)

Ska börja med maten nu. Funderade på fisk men eftersom den inte är tinad så blir det falukorv i stället. Hade tänkt mig mod till men då vi endast har ett par potatisar i skafferiet så blir det snålt med mos så det blir visst pasta. Astråkigt men men... Man måste ju äta nåt. Det får bli något roligare i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar