24 januari 2013

En bättre dag

Vabbar fortfarande med Casper. Han är mycket bättre idag. Ingen feber på morgonen, han har ätit en flaska välling och är piggare och gladare.
Vi sitter och myser i soffan just nu med rostade smörgåsar med smör och marmelad.

Jag körde Wilma till skolan idag. Skönt att kunna göra det ibland plus att hon får 40 minuter extra på morgonen. Vi var dock lite trötta och kom upp sent men det gick så bra ändå när man har barn som sammarbetar med en:-)

Hade ett trevligt samtal med bästa Petra i morse innan jag ens klivit upp. Casper lekte med min mobil och helt plötsligt så hade jag Petra på tråden. Han ringde visst upp henne. Som tur var så var hon vaken och hade precis kommit till jobbet. Kul att få prata lite och hon hade en massa roliga saker att berätta. Så himla glad jag blir för henne. Hon har haft det lite kämpigt och förtjänar så mycket lycka. Och det har hon nu:-) Underbart.

Jag var och tränade igår. Ett box-pass tillsammans med Jörgen. Det var Jenny som höll i passet. Fy fan säger jag bara. Jag är helt ur form. Så jäkla jobbigt det var. Får nog köra mer såna pass så man orkar. Pust:-)

I natt var jag bara upp 2 gånger till Casper. Tredje gången lyckades jag få liv i mannen så då fick han gå upp.

I dag blir det lite mys hemma med Casper nu på förmiddagen. Sen kommer mannen hem och byter av mig för jag måste in till jobbet. Vi har lite personalbrist så jag åker in och jobbar eftermiddag. Får se när mannen kommer hem, då åker jag.
Tills dess ska jag väl plocka undan i köket, fixa tvätten och mysa med Casper. Eller så myser jag bara:-)

Puss och kram

1 kommentar:

  1. Vad skönt att han mår bättre :)
    Kanske var det menat att du skulle få en liten pratstund med din vän innan du startade dagen !

    Vad skönt med ett ordentligt träningspass!

    Ha en mysdag
    Kram Sandra

    SvaraRadera