10 januari 2013

Pankis

Hemma hos barnen och mannen. Prinsen verkar ganska pigg men är varm. Ska ta en temp sen så får vi se vad den visar

Idag blev det pannkakor till middag. Och ett par våfflor. Tog sån tid att grädda att vi kompletterade med våffeljärnet. Måste köpa en stekpanna till. Till pankisarna serverades det sylt och grädde. Gott.
Mannen började steka men det var inte många hela. Jag tog över och voila...hela pannkakor :-)

Just nu sitter barnen i badet. Tänkte att dom skulle bli lite rena och dofta gott. Dom är sams fortfarande vilket är bra.
Dags att duka undan.

Blir tidigt i säng för mig. Mannen ska iväg och mecka sin bil nu på kvällen. Jag fixar lite här och sen...god natt.
Prinsen ska vara hemma i morgon oxå och vi kom överens om att dela lite på dagen. Jag ska åka in till 06.30 för att börja jobba. Sen kör jag på med det jag måste bli klar med och den åker jag hem och vi byts av. Gissar att dagen slutar vid 10 på jobbet. Då hinner mannen jobba en del han oxå.
Prinsessan går i skolan och sen kommer hon hem. Hon ville inte vara på fritids.
Blir en lugn dag hemma.

Ha en trevlig kväll.
Kram

2 kommentarer: