26 maj 2013

Mors dag

Grattis till alla underbara mammor där ute i världen.

Grattis oxå till alla er härliga människor som jag känner, som varit på hundutställning i helgen och fått fina resultat. 

Hemma hos oss började dagen med en frukost:-) 
Sen på med kläder och ut i trädgården. Micke har fixat på baksidan med muren. Det är typ klart nu och det är så otroligt fint. Han är duktig han min man:-)
Jag har hjälpt Casper alla gånger han brytit ihop. Han har varit trött idag. Samtidigt så har jag dammsugit ur bilen så nu är den fin:-)
Casper fick åka med Micke på gräsklipparen när gräset skulle ansas. Wilma åkte på fyrhjulingen efter. 
Casper blev tydligen trött av att klippa gräset och somnade i Mickes famn. Jag bar in honom till sängen till slut.
Mina egna ögonlock var sååå trötta så jag lag mig jag med och vilade lite. 
Känns bättre nu men set blir nog en tidig kväll.

Wilma och jag har varit på Simskola. Nu ska vi hem och hämta upp killarna och sen in till stan och äta kinamat.
På morgonen fick jag ett jättefint kort och en liten teckning av Wilma. Min Goa gullunge.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar