07 maj 2013

Blå

För en vecka sen så köpte jag ett nytt nagellack. Jag har ledsnat lite på mina svarta kläder och naturella naglar. Jag vill ha roligare kläder och roligare naglar. Just nu har jag väldigt korta naglar och det är jag inte van vid men vad är väl snyggare än ett par korta målade naglar?!  Kanske vill jag ha roligare hår oxå men det går nog inte att få det roligare :-) Jag är nöjd som det är.
Jag börjar lite försiktigt med färgerna.
Jag brukar köpa Depend nagellack. Dom är billiga och helt ok. Lätta att måla oxå.
Här är senaste inköpet. På bilden är inte naglarna nymålade utan dom har hängt med i 3 dagar.




1 kommentar:

  1. Nagellacket matchar dina nya skor :)
    Jag köper gärna depends nagellack, billiga då man kan ha fler färger att välja på!

    Ha en fin dag
    Kramar

    SvaraRadera