20 maj 2013

Dagens mat

Än så länge är jag nöjd med vad jag stoppat i mig. Har ju en förmåga att äta så mycket skit och så otroligt mycket kolhydrater.
Det måste bli ändring.

Dagens frukost bestod av 1 kopp the och 4 st Finn crisp med smör på. Borde kanske haft nåt annat pålägg men nu blev det så här. Även en vanlig hård bröd skiva slank ner.
Lunchen avnjöts ute i solen. 3 grillade fläskfilébitar, en klick tzatsiki till. Vatten att dricka i solen.
Efterrätt: Vattenmelon. Mums.

Nu skulle man haft ett mellanmål innan det är dags att åka hem men eftersom jag slutar om 10 minuter så...Man kanske skulle koka ägg imorgon bitti och ta med sig.

Vi får se vad det blir för middag ikväll. Just nu har jag ingen aning. Micke pratade om kyckling och det skulle vara jättegott men vi har ingen kyckling och jag hinner inte handla.

Ska till karolina ikväll och färga ögonfransarna och ögonbrynen. Känns alltid så bra när man åker därifrån.

Annars bjuder inte kvällen på så mycket. Både barnen och jag ska isäng tidigt ikväll är tanken.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar