18 februari 2015

Tatuering

Har varit till den tilltänkta tatueraren och pratat lite. Hon hade massor av idéer och i mitt huvud blev det kaos. Senast mästa torsdag har jag mail i min inbox med hur hon tänkt sig utifrån allt vi pratat om och mailat om.
Försöker googla en massa men blir inte klokare. Svårt att hitta bilder. 
Nån som är duktig på att teckna/rita eller som vet nån sida på nätet man kan kolla på? 
På det stora hela har jag koll på hur jag vill ha den men det ska även vara en ängel eller kanske en älva med och just denna figur ställer till det lite.
Ska det vara en ängel?
Eller ska det vara en älva?
Ska den sitta eller stå?
Ska man se benen på den?
Eller ska det vara tyg/klänning som sveper med i vindarna?
Hjälp. 
Är så spänd och lite nervös på vad hon kommer rita upp. Längtar tills det är klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar