18 februari 2015

Böcker

Jag försöker läsa böcker. Ibland går det bra, ibland dåligt. Med dåligt menar jag att jag kommer 15 sidor in i boken sen kommer jag inte längre. Twilightböckerna var dom första som jag verkligen gillade och läste. Har lånat några liknande böcker av min älskade väninna S. Men dom böckerna får vänta lite. 

Den här boken läser jag just nu. Jag var även på en föreläsning då Lennart var i stan. Riktigt bra föreläsning,



Nästa bok på tur är nedanstående. Den har jag lånat på biblioteket. Jag brukar aldrig låna på biblioteket men för att få igång barnen med läsning så ska man ju va en bra förebild. Att gå till biblioteket med barnen är riktigt mysigt.



Den andra boken jag lånade och bok nr 3 att läsas är den här.


Hoppas dom är bra.

2 kommentarer:

  1. Jag försöker också ha en bok på gång. Läser det sista på kvällen. För att somna snabbare... Spännande med tatuering. Ha en fin helg, kram Suss

    SvaraRadera
  2. tack för trevliga bok tips, det behöver jag verligen , dessa alltså..

    efter jobbiga dagar där jag mötte min mor och bror. Och fick ta emot ganska mycket skit. Då ville jag hem till man och barn.

    Fina inlägg..

    tack !!

    SvaraRadera