18 november 2014

Hunger games

Har äntligen kollat på Hunger games. Både film nummer ett och film nummer två.
Helt klart sevärda filmer. Vet intevad jag riktigt tyckte om ettan. Bra absolut, spännande...ja...men nånting fattades men efter att ha sett tvåan så tycker jag att filmen har växt och jag längtar efter....ja just det...
Till min fasa så har jag förstått att det finns en film till...som snart har biopremiär. Och det värsta av allt är att det är PART I. Det kommer alltså att komma en PART II oxå. Suck. Varför hittar jag alltid såna här filmer. Jag vill helst bara kunna kolla från början till slut och sen är det just...Slut. Men nej..det ska alltid finnas fortsättningar som man ska vänta på.

Får se om man ska få till en bio-sväng så man får se part I.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar