28 november 2014

Glädje

Jag känner mig positiv. Jag känner mig glad. Jag känner mig energifylld.
Jag vet inte varför och jag vet inte vad det är jag har förändrat för att det ska kännas så här. Men det var länge sen jag kände det.
Kanske är det just så enkelt att jag efter bikiniprovningen här om dagen fick mig en tankeställare om min kropp. Träning beshövs.
Kanske att jag just nu har några små roliga saker att se fram emot.

* Dags att träna i helgen
* Hårfix-dags - ska utväxten blekas på eller ska det bli brunt?
* Statist i en produktion - vet inte så mycket än
* Föreläsningar på förskolan - Triple P
* Föreläsning - Lennart Matikainen
* Julavslutning för Wilma på miniorerna
* Lucia på Caspers dagis
* Julbord med jobbet
* Möte i Stockholm med jobbet
* Öppet hus på Wilmas fritids
* Julavslutning för Wilma
* Julbord med mannens firma

Alla saker kanske inte är jättestora men för mig är dom speciella. Det är någonting som bryter det vanliga lunkande mönstret när man pendlar mellan hem och jobb.
Någonting som bryter av.

Det gäller att hitta det positiva och att hålla fast vid det så att det negativa inte får utrymme att växa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar