21 november 2013

Kurs

Igår var jag och en kollega på kurs i Stockholm på huvudkontoret.
Kul att få göra nåt annat en dag.
Vi tog tåget 07,41 och sedan vidare med tunnelbanan. Tur att min kollega hittar för annars vet jag inte vart jag skulle ha hamnat.

Kurs hela dagen. Sitta på en stol. Lite bensträckare och lunch. En hel del information som skulle in i huvudet. Man är ju inte van att sitta vid "skolbänken". Shit va tröt jag var i huvudet när dagen var slut.
Vi hann med 16,41 tåget hem. Jag tog en prommis upp till Jörgen, han fick bjuda på mat (kyckling sweet n´sour med ris och sallad) sen bar det iväg till gymmet och ett boxpass för oss två. Och ett gäng till så klart.
Det gick bra. Jag hade kunnat ta i lite mer, kämpat lite mer men jag är nöjd med min insats. 
Efteråt så åkte vi hem till Jörgen och pratade lite till innan det var dags för mig att åka hemåt.
Vill bara tillägga att jag är så himla glad att jag har Jörgen som min vän. Han finns alltid för mig oavsett hur jag mår och självklart så gäller ju det åt andra hållet oxå.
Det blev en lång dag igår och det kändes i morse. Zzzzzzzzzzzzzz.

Det var ändå kul att få åka på kurs. Något som bryter av vardagen på jobbet. Ny information i huvudet. Någon annan stans att spendera dagen än på sin vanliga plats. Det är jul, spännande och känns utvecklande.

1 kommentar:

  1. Ibland behövs verkligen ett break i vardagen!!
    Jag läste ditt "ensam" inlägg, hoppas verkligen att du mår och känner dig bättre...
    Kram Sandra

    SvaraRadera