06 november 2013

Gårkvällens gympass

Mannen dök hem ganska sent från gymmet dels för att han kom iväg sent då vi satt och pratade vid köksbordet men oxå eftersom han fick handla lite efter.
Jag åkte in vid 20,30. Inget som stör mig alls eftersom jag uppskattar lignet på gymmet vid den tidpunkten.

Det blev ett bra pass enligt mig själv med bra tempo, speviellt i början då svetten kröp ur mig när jag tog i och kämpade med vikterna. Kändes bra.
Jag tror man ofta är feg och tar lite lättare tyngd än vad man faktiskt kan. Så jag lag på lite till mot vad jag gjort tidigare. Om jag fortsätter så här så kommer nog resultatet oxå :-)

Framsida överkropp
Baksida ben
Mage

Seated leg curl 3x10  43 kg
Vadpress          3x10  10 kg
Utfallsteg         3x10    7 kg
Bänkpress        3x10   23 kg
Biceps, skivstång    3x10   5 kg + krokstången (kanske 5 kg till)
Biceps, hantlar 3x10    7 kg
Framsida axlar, cabelcross   3x10   9 kg
Plankan (rak)   3x1 min (1 rak, 1 växelvis utåt med fötterna, 1 gung)
Plankan (sida)  2x1 min

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar