01 november 2012

Hos husläkaren

Sitter hos husläkaren. Har träffat en sköterska och sen en distriktsläkare och väntar på att få komma in till läkaren. Allt jag vill är att få droppar för ögoninfektionen som jag har.
Råkar höra dom i receptionen och det verkar som om jag försvunnit ur datorn så läkaren vet inte att jag ska in. Hoppas dom löser detta snabbt jag måste till jobbet för jag har massor att göra.

Igår kom mamma och pappa på besök. Jag bakade snabbt en choklad-mousse-kladdkaka. LCHF så klart. Mums va god den var. Serverade med grädde. Tog 6 minuter i ugnen. Perfekt att bjuda på om tiden rinner iväg.

Frukosten idag bestod av turkisk yoghurt blandat med en skvätt grädde. För att få lite smak på det hela så blandade jag i Kesella Kvarg med citrus smak. Oj så smaskigt det blev.

Jag har ätit LCHF i 2,5 vecka nu. Blodsockret är helt klart jämnare och jag har gått ner 2,5 kg. Vart dom kilorna har tagits ifrån det vet jag inte men det var säkert överflödigt isf.

När ska jag få komma in till läkaren? Måste kolla upp detta nu så det händer nåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar