25 november 2012

Knytisfika

Hela eftermiddagen här vi spenderat hos Jessica och Lennart, Vänner till Micke. Dom bor inte långt från oss.
Där samlades runt 30 stycken vuxna och barn för att ha knytisfika. Alla familjer fick bidra med fikabröd. Enkelt och smidigt och roligt.
Jag bakade på förmiddagen och tog med mig kärleksmums à la LCHF. Helt ok men man äter inte så många bitar tror jag. Och jag som gillar socker tycker ju alltid att det saknas nåt i LCHF-godis.

Simskola har vi varit på oxå. Vi åkte direkt från fikat. Mannen släppte av mig och barnen och åkte sedan hem och bytte till vinterdäck på bilen så nu går snön komma.
Medan prinsessan hade Simskola så badade jag och prinsen. Så underbart härligt det är hut mycket han har kommit att gilla vatten. Från att i somras avsky det så har det hänt supermycket. Jätteskoj:-)
Prinsessan hade lovat att bara åka vatten-ruschbanan 3 gånger efter simskolan eftersom vi skulle bli hämtade av mannen. Snopen blev jag när 3 gånger var åka och hon gick med mig till omklädningsrummet utan protester.

En flaska välling till prinsen och så sov han, en korv med bröd till prinsessan och så sov hon.
Mannen spelar trummor och jag städar köket. Orättvist.

Här kommer en bild på min nya väska som jag köpte i Stockholm.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar