07 oktober 2012

Till ända

Ja det är precis vad denna helg är. I morgon början en ny vecka.

I lördags morse ställde jag klockan på ringning. Kändes helt idiotiskt när den ringde. 30 min senare kom jag upp och resultatet...jag var på gymmet klockan 06.30. Tränade intervall på löpbandet i 30 min och avslutade med 30 min styrka. Duschade och fixade mig och sen hem.
Då bar det iväg till Tierps Arena och maskinmässa. Mannen var glad och barnen ännu mer glada. Tänk...stora häftiga maskiner och man fick sitta i dom. Prinsessan satt nog i som flesta.
Träffade svärmor som var där och jobbade för Memira.

Söndagen blev full av aktiviteter. Ända från klockan 03 men det var mest för att prinsen strulade med sömnen.
Jag spraymålade en pall och en korg vita. Supersnygga blev dom. Passar asbra i vardagsrummet. Den stora korgen ska fyllas med ved och på pallen vill jag ha en snygg spretig grön växt.
Karin och Sara kom över och åt lunch med oss och så fick tjejerna leka. Prinsen med:-)
Sen var det dags för Simskola för prinsessan. Jag passade som vanligt på att simma. Blev cirka 25 minuters simning.
Kvällen avslutades tillsammans med mannen, barnen och Jörgen på Java.

Tack för denna helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar