23 oktober 2012

Missnöjd

Stjärnstudio är inget jag rekommenderar till dom som ska fotografera sina barn eller något annat.
Jag väntar just nu på att VD´n ska ringa tillbaka till mig. Han har ringt en gång men skulle kolla upp lite så skulle han återkomma så fort som möjligt.
Han verkar dock vara en trevlig och hjälpsam människa men tyvärr är vi många föräldrar på vår skola som inte alls är nöjda.
Vart är korten? Ingen har fått korten.
Beskedet jag fick nyss var att 6 backar med foton skickats ut den 12 oktober men som det verkar så har ingen av dessa kuvert nått mottagaren. Posten och Citymail skyller på varandra och däremellan sitter Stjärnstudio och vi kunder.
Vart har alla dessa kort tagit vägen? 6 backar kort på våra barn kan väl ändå inte försvinna ut i tomma intet.
Vi får se vad han säger när han ringer tillbaka. För det är jag säker på att han gör.

2 kommentarer:

  1. Hej Fru K,

    Vi har undersökt om vi har Stjärnstudio som kund och vi kan inte hitta någon information om dem i våra system. Självklart hade vi annars tagit tag i detta direkt!

    Vänligen

    Rikard Spålséus
    Informationsansvarig
    Bring Citymail
    Tel. 08-709 43 00

    SvaraRadera
  2. Hej Rikard.
    Tack för ett oerhört snabbt inlägg med en förklaring från er sida.
    Lustigt då jag är oerhört säker på att VD-n för Stjärnstudio nämnde er. Självklart vill jag inte smutskasta er på något sätt men det är inte roligt när vi kunder kommer i klämm och dom ansvariga skyller ifrån sig. Ber om ursäkt för att ni blev inblandade.
    /Fru K

    SvaraRadera