26 oktober 2012

God morgon

Fredag idag och ledig dag för mig och prinsen. Prinsessan kommer hem efter skolan.

Tänkte jag skulle ta lite sovmorgon idag. Eftersom jag ska köra prinsessan till skolan så var 45 min extra sömn lagom. Tyvärr så var mannen kass på att stänga av sin telefon i morse så den ringde igen och igen. Så god morgon till mig oxå. Tack för den förståelsen och sömnen. Zzzzzzz.

Prinsessan åt smörgås och drack varm oboy nu på morgonen. Prinsen fick en flaska välling tidigare och åt lite yoghurt tillsammans med oss.
För mig blev det det vanliga, turkisk yoghurt med en skvätt grädde. Hade i lite kesella hallon för att få liiiiite annan smak på den. Måste hitta på roligare frukostar.

Ska fixa barnen nu så prinsessan kommer i tid till skolan.
Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar