16 maj 2012

Massa skoj

Dagarna tickar på.
I lördags var jag och barnen hemma själva då mannen var på svensexa. E + N kom över på lunch och lite lek. Sen hämtade E hunden och så kom dom tillbaka på middag och mera lek.
Tack för sällskapet E.

I söndags var det Leo´s lekland som gällde. Var där strax efter 10 och åkte hem efter 14. Jag var där med barnen och J + V och K + S. Supertrevligt. barnen for omkring som vildar. Jag fick hänga på prinsen för han ville ju oxå klättra omkring och han älskade verkligen att åka rushkana.
Fler besök blir det deffinitivt :-)
Efter 4 h på Leo´s så åkte jag hem och hämtade lite blöjor och sen plockade med mig mannen för att åka till J + V och kolla på några kossor som skulle få komma ut. Oj va glada dom blev. Söta är dom men stora och läskiga.

I tisdags var det besök på skolan för prinsessan. Det gick kanon och jag är övertygad om att det kommer gå och bli jättebra.

Var och fixade håret igår hos bästa K. Nu är jag brunett igen. Tack K.

Idag ska mannen jobba över. Jag ska som vanligt hämta gullungarna och fixa mat. Frågan är bara vilken mat????

I morgon röd dag = ledighet. Tjoho. Får se vad vi hittar på då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar