06 november 2015

Träningsvärk

Har tränat tre pass på gymmet sen i söndags.
I söndags, i tisdags och i onsdags.
Vila alltså måndag och torsdag. Kommer bli en vila ikväll också då jag bara ska vara hemma och ta det lugnt och umgås.


Har träninsgvärk på många ställen i kroppen. Tack brorsan för det. Precis som jag ville ha det.
Har ont ovanför brösten, ryggen och insida lår svider fint. Framsida av axlarna har gått över.


Tänkte träna under lördagen. Vad ska man träna när det gör ont lite var stans?
Antingen kan det bli ett pass på löpbandet eller så kanske det får bli...*tänker*...triceps har jag inte ont i så det kan funka. Magen kan man alltid ta lite till. Axlarna lever ju fortfarande.


På lördag var tanken att Casper skulle få leka med bästa kompisen O. Vara hemma hos honom utan mig, Cykla på gården, leka i lekparken, leka inne eller vad dom nu skulle hitta på. Tyvärr så va O sjuk i måndags och tisdags, på dagis í onsdags och åkte hem i torsdags på grund av magsjuka. Magsjuka. Suck. Stackars O. Men ska vi gå efter regeln 48 timmar så kommer vi inte kunna leka på lördag och jag vill verkligen inte få hem magsjuka för Wilmas skull så.


Att ha diabetes och få magsjuka kan bli riktigt dåligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar