27 november 2015

Rygg

Igår var det dags att bege sig till gymmet igen. Totalt omotiverad va jag men jag åkte ändå.
Ryggen skulle få jobba lite.
Träffade dock på ägaren till gymmet efter att jag gjort en övning och hamnade i en massa trevligt prat. Om vad kanske jag kan återkomma om så småningom.
Tror vi pratade i över en timme.
Lag på ett kol på slutet och gjorde 2 övningar till för ryggen med tre rep på varje så lite gymma blev det.
Kom hem sent. Trött. Gick direkt och lag mig.


Försov mig i morse. Väckte barnen. Dom var sammarbetsvilliga. Jag fick köra Wilma till skolan. Hon kom i tid. Körde Casper till dagis. Han kom också i bra tid och dom va inne så vi slapp en massa påklädning.
Mot jobbet. Kom i tid. Phu :-)


Idag fyller pappa år. STORT GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA PAPPA. Ikväll efter middagen så ska vi åka och gratta honom.


I morgon ska vi skjuta in pistolerna inför nästa helgs tävling.
Ska också kolla på ett hus med min bror. Hoppas det är intressant och att han flyttar in där.
På söndag är det träff och övning med Filmpolisen.


Det blir en bra helg.
Självklart kommer jag hinna med barnen också. Tanken är att baka lussebulla på lördagen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar