25 mars 2013

Shopping

Casper sov hela natten i sitt nya rum. Utan att vakna en enda gång :-)
Det betyder dock inte att jag är pigg idag, nej. Jag fixade och donade och vek tvätt och gjorde allt och inget innan jag gick och lag mig. Micke hade gått och lagt sig oxå men jag var helt uppe i varv. Jag har kunnat fixat ett par timmar till men efter en glutt på klockan så insåg jag att jag borde bädda ner mig.
Vaknade med världens skallebang och den hänger kvar än.

Barnen var det inga problem att lämna. Lite stressigt precis när vi skulle ut men inget som inte löste sig.

På lunchen idag blev det shopping på IKEA. Hittade en massa saker som jag skulle vilja ha men man får ju hejda sig. Onödigt att köpa saker bara för att man vill ha. Man ska ju ha användning för det oxå och nånstans att göra av sakerna.
Prio på IKEA var förvaringslådor till Caspers rum. Dom jag ville ha hittade jag inte rätt storlek på. Kanske att dom utgått ur sortimentet. Hittade istället förvaringsbackar, blåa med lock. Dom blir kanon. Det blev 3 stycken.

Hittade fina blåa lampor som stjärnor. Jättefina men jag tänkte att jag väntar med dom.



Köpte ett nytt bäddset till honom oxå. Och så blev det vita servetter till köket.

Ska försöka hitta en väggdekoration på Bärgarn. Casper älskar Bärgarn :-) 
Tanken är att en lucka ska målas vit och så ska bärgarns bild upp på den. Innanför luckan blir det mys med madrass och kuddar. Som en liten koja :-)

Bror min kom ner i morse. Skoj. Nu ska han bo hos oss i veckan. Det ska bli så himla skoj. Min bror och jag står varandra så nära. Vi kan prata om allt, vi säger vad vi tycker och tänker till varandra utan att linda in nåt. Vi har en rak och ärlig komminikation och vi ställer upp för varandra i alla väder.
Jag älskar dig min käre bror.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar