22 mars 2013

Gardinproblem

Eller så är det problem över lag jag har just nu. I alla fall när det kommer till inredningen i Caspers rum. Han gillar bilar, speciellt Bärgarn, han gillar grävmaskiner och dinosaurier.
Hade tänkt mig att hitta några skojiga gardiner och bäddset i något av dessa teman. Jag är ingen hejjare på att sy, vet att vi har en symaskin nånstans men inte vart. Jag vill få hem färdiga gardiner.Men jag hittar inget på nätet. nån som kan tipsa om vart jag kan hitta just gardiner med dessa teman?!

Annars är det super just nu. Jag har fått energi. Energi som jag inte haft på så otroligt länge. Jag känner en annan glädje än vad jag gjort tidigare. Jag börjar känna mig hel. Och det känns så otroligt skönt.
Övervåningen som varit ett rejält stressmoment för mig börjar att ta form. Från att knappt kunna gå där uppe, inte kunna dammsuga, inte veta vad som finns i röran till att det finns golvyta, ordning och reda, en toalett man kan gå in på och använda. Det är en underbar känsla. Jag tackar min man för hälften av jobbet och tar åt mig äran för den andra halvan.
Idag ska jag få med mig en massa saker hem från jobbet så att vi kan fortsätta renoveringen. Målet är att så mycket som möjligt, helst allt ska vara klart på söndag.
Helst ikväll men det är kanske att ta i :-)

1 kommentar:

  1. Så underbart att du har fått energin tillbaka!!! Härligt!! Kanske som du säger att övervåningen legat över och stressat dig men sen när det blir fart på saker och ting så släpper det...
    Fint golv ni har lagt!!!
    Kolla på ellos eller barnrummet.se har gardiner!
    Ha en härlig helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera