19 mars 2013

Måla

Nu har det blivit lite fart i kvinnan igen.
Efter att ha nattat barnen så tog jag med mig mannen en våning upp...och målade:-)
Caspers blivande rum är nu alltså målat TVÅ gånger på väggarna och 2 gånger i kattvinden som kommer att bli garderob.
Passade på att putsa fönstret på insidan oxå.
Så nu är det resten kvar.
Nästa vecka kommer bror hit och bor lite grann så jag har ett mål nu att få klart i rummet så att Casper kan flytta upp och blivande gästrummet blir just ett gästrum.
Roligt som fan att ha hittat lite ny energi till att ta tag i renoveringen. Vart den kom ifrån det vet jag inte men det spelar ingen roll, den är här:-)

Efter att ha varit utan gardiner i köket så kom äntligen dom svarta öljetlängderna upp. Fin fint. Strykta och rena.

Sista adventsstjärnan åkte ner i dag. Ha ha tänk att jag haft en uppe nästan ända fram till påsk. Den satt i Wilmas rum och har haft lite funktion som nattlampa. Men nu så...nu är hela julen ute.

Tack och god natt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar