14 september 2012

Vart tog träningen vägen?

Den har legat på is i snart 2 veckor. usch. Har ju känt mig hängig och trött och inte orkat träna och när jag väl tränade så kände jag att kroppen inte alls hängde med. Att springa var tungt och pump-passet var tyngre än tyngst så träningen får vila.
Känner mig dock piggare och fräschare nu så nästa vecka ska jag köra på tänkte jag. Kroppen får vila lite extra i helgen.

På söndag är det buggkurs. Hoppas vi kan få tag i barnvakt. Just söndagar är inte den bästa dagen för kurs men det var den enda dagen fortsättningskursen låg på så...
Prinsessan har ju simskola och allt är lite tight med tiden men det kan nog gå. Med lite tur och snälla människor i sin närhet. Vi får se. Vill så gärna gå på kursen och så är det ju skoj att få göra nånting tillsammans med sin man :-)

I annat fall så badar jag med prinsen medan prinsessan har simskola. Prinsen måste bli mer vattenvan har vi upptäckt.

Skulle följa med en kompis till tatueraren idag. Men hon fick mess om att han var sjuk så hon måste boka en ny tid. Det roliga är att hon kommer hem till oss ändå och sover kvar. Mys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar