25 september 2012

Mitt nya jag

Ha ha ja så kan man se det.

I morse var jag till naprapaten. Jag fick TENS och en värmedyna på ryggen, massage och så knakade han mig lite här och lite där. Idag fick även höften sig en omgång då jag haft ont på en viss punkt som har strålat ner i benet och det visade sig att jag är lite sne i just höftpartiet *knakelibrak*
Ska tillbaka nästa vecka.

Sen blev det ett besök till tandläkaren. Hade en vikarie. Jättetrevlig kvinna som kom med tips och råd. Det mest positiva var att jag inte hade ont i vare sig munnen, tänderna eller käkarna när jag gick därifrån. Funderar på att ringa och byta tandläkare. Så nu är tänderna kollade och den lilla tandstenen som fanns är puts väck.

Ikväll ska jag till bästa Karin. Det är alltså min frisörska. Jag är så sugen på att göra en drastisk förändring av mitt hår. Jag har haft samma frisyr i såå många år. Det som har förändrats är längden på håret och färgen. Nu vill jag göra något mer. Hoppas jag vågar. Skrev ut på facebook så det är fler som vet om att jag vill och som puschar mig åt rätt håll. Känns som om jag inte kan komma och säga att det enda som skedde var att jag toppade håret lite. Ha ha. Nej.
Något mer får det bli.
Får se om jag och Karin har samma tanke om vad som kan passa. Eller om det jag tänker mig kan passa till mig och mitt ansikte. Just den biten kannog Karin bättre än jag. Säger hon nej till alla mina idéer då vete f-n vad jag ska göra. Ha ha.
Spännande.
Vi får väl se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar