18 september 2012

Naprapat

Igår var jag till naprapaten. Har haft konstant huvudvärk sen i torsdags och det börjar så klart bli lite drygt. Att gå och ha ont tar så mycket energi.
Vet inte alls vad jag har gjort. Huvudvärkstabletter hjälper inte alls.
Slutade lite tidigare och åkte till naprapaten.

Fick ta av mig tröjan, han tittade, kände lite på ryggen och nacken. Konstaterade att mina lymfkötlar är lite svullna och att jag hara en inflammation i musklerna.
Fick lägga mig ner på britsen och fick elektroder på ryggen. Låg där och skakade en stund och fick en jättevarm dyna över ryggen. Varmt blev det och konstigt kändes det att ligga där och skaka utan att man gjorde nåt. Efteråt så knakade han lite i min rygg och nacke. Otäckt tycker jag. Sist så fick jag liniment på ryggen som han masserade in rätt så hårt. Inte alls skönt men som han sa så var det för att komma ner i musklerna som han var tvungen att ta i.

Ska tillbaka på fredag morgon.

Idag har jag ondare:-/ Känns lite mer ner i ryggen och ut på baksidan av axlarna. Men så kan det tydligen bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar