13 juli 2012

Paket på väg

Tyvärr inte till mig.
Har lite annonser på Blocket och har man tur får man lite sålt :-)
Skickade iväg 2 böcker idag vilket resulterade i extra pengar på mitt konto. Har en tjej som är intresserad av en klänning oxå. Får se hur det går med den.
Det jag mest vill bli av med det är ju bilburen och en klänning jag har ligger ute. Sen alla böcker jag har ute på annons vore oxå kanon attt bli av med.
Behöver du något? En bilbur till hunden.

Tänk på att vår bästa vän måste resa tryggt och säkert både för sin egen skull och för medpassagerares skull. Även en liten hund som inte reser säkert blir vid en trafikolycka x antal kilo tyngre och kan göra mycket skada på både barn och vuxna i bilen när den eventuellt flyger omkring. För att inte tala om djurets egna skador som uppstår.
Res tryggt och säkert. Skaffa en bur till bilen som din hund reser i eller skaffa ett godkänt bilsele till huden. Kostar cirka 1000 kronor men i förhållande till vad som kan hända och eventuella kostnader som kan bli så är det en billig livförsäkring.

Kanske ska du gifta dig och behöver en vacker klänning. Ring mig.

Är du ny eller gammal veteran i hundvärlden? Jag har hundböcker för alla. Ring mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar