19 september 2014

Skoljoggen och hamburgare

Idag är det Skoljoggen på Wilmas skola.
Det innebär att dom spenderar dagen på IP, går eller springer runt i spåren, leker, grillar korv och har lite matsäck med sig.
Vädret blev bra så jag är övertygad om att dom har det mysigt.
Hon fick med sig varm o´boy, en flaska med vatten, lite saft, en smörgås och riskaka. Då har hon så hon klarar sig beroende på hur hungrig hon är.
Lämnade henne på IP i morse. Det finns alltid fröknar från en viss tid. En del barn var redan där och lekte.

Casper lämnades på dagis. En bra dag och en bra lämning.

Kom till jobbet 10-15 minuter innan jag började. Perfekt.

Fuskade idag till lunch. Vi åt hamburgare jag och ett par kollegor.
Inte alls vad jag borde ha ätit men nu har jag inte ätit en på flera månader och ansåg att jag visst kunde göra det. Ibland får man synda med maten.
Vet inte hur jag känner just nu efteråt. Alldeles för mätt. Gissar att sockret i kroppen kommer skena iväg. Hoppas jag klarar mig från huvudvärken bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar