29 september 2014

Dagens sysslor

 Dagens sysslor har inte varit många. Bra på sätt och vis men jag blir ju så uttråkad.

Har sovit dåligt...igen. Halvsittandes i sängen med en massa kuddar. Alltid får man ont nånstans.
Har pratat i telefon med min bror idag, pratat mes Jossan och med Jörgen.
Har kollat på flera avsnitt av The Vampire Diaries. Love it :-) 
Har vikt lite tvätt och plockat undan i köket. Skulle gärna säga att jag diskat oxå men eftersom vi har diskmaskin så...
Ja det va väl min dag.

Mannen och barnen är hemma nu. Eller var. Casper är hemma i alla fall. Mys i soffan, mannen och Wilma är på ridskola.

Ont? Nä inte så farligt. Det spänner. Men ingen större fara. Blir lätt andfådd och om jag pysslar för mycket så känner jag att jag får puls i brösten så då får man ta det lugnt en stund. Helt ok eftersom jag har vampyrer på TV'n att kolla på.
Tar mina alvedon, 2 st / 3 ggr per dag. Och så antibiotika. 
Det värsta är svullnaden om magen. Jag ser ut att vara gravid i 4-5 månaden. Känns så där med tanke på att jag var platt innan. 
Verkar vara antibiotikan som kan göra en svullen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar