18 december 2012

Det vattnas i munnen

Efter fler dagars ätande av godis i alla dess former, vet inte hur många gånger jag gjort skumtomtefudge till julen men allt har bara försvunnit. Inte var det bra under veckan som jag var hemma med min sjuka lilla prins. Då besökte jag kylskåpet många gånger.

Nu sitter jag här med det där jobbiga suget igen. Det vattnas i munnen. Det riktigt suger i magen och man skulle kunna göra vad som helst för att få tag i kakor och godis att äta. Bara en bit. Eller två. Kanske tre. Och dessa tre blir ett konstant godisätande för när jag väl har börjat så kan jag inte sluta.

Än så länge idag så har jag ätit bra. Bara att bita ihop.
Försöka komma igång med träningen igen för då är det så mycket lättare att tänka nyttigt vad gäller mat och gottesaker.

Får sluta skriva nu för jag måste torka bort en massa dreggel :-)
 

2 kommentarer:

  1. Tack för att du lämnade en kommentar i min blogg så jag hittade till din!
    Jag har också bott strax utanför Uppsala, men i ett vitt hus med stor trädgård, innan vi hamnade här vid sydkusten!
    Så fin hund du har!
    Hälsningar Melodys matte

    SvaraRadera
  2. Jaha så du är egentligen härifrån. Skoj.

    SvaraRadera