08 mars 2012

Svullna ögon

Igår kväll var det bara jag och barnen hemma. Mr K var och bowlade och åt mat. Tyvärr var bowling inte hans grej just igår. Jag fick höra att banan lutade...åt höger :-)
Barnen och jag åt pannkaka och gjorde väl inte så många fler knop. Lite bad och mys framför TV´n och en varm brasa.
När barnen lagt sig satt jag och kollade på dubbelavsnitt av Greys Anatomy som börjat igen. Samtidigt kollade jag på FB. Gulliga S hade lagt ut en massa bilder på mitt hjärta och på hur hon nu bor. Hon såg pigg och fin ut på bilderna. Hon bor kanon. Men jag insåg oxå att jag inte kommer att smeka den nosen nå mer. Tårarna rann och jag fick inte stopp på dom. Sen när det väl slutade så började det igen. Oj oj. Idag  har jag haft svullna ögon halva dagen. Men det är skönt och jag är så tacksam för att S lägger ut kort för då kan jag få en bild på hur hon har det. Det lugnar.

Idag är jag hemma och vabbar med prinsen. Precis som igår. Just nu ligger han och sover...igen. Han har redan sovit ett par timmar på förmiddagen.

Ikväll blir det ingen simskola utan vi ska gratta prinsessans kusin vitamin som fyller år. GRATTIS.
Blir bjudna på middag där oxå, korv stroganoff. Åh så gott :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar