23 mars 2012

Lunch

Har precis haft lunch.
Åkte iväg och köpte en sallad på Rixos. Perfekt för där kan du välja själv vilka ingredienser du vill ha. Tyvärr var jag inte ensam där trots att jag har tidigare lunch än många andra, så det tog en stund innan jag kom därifrån.
Stannade till på Coop oxå och hämtade ut ett paket som jag beställt från www.Bodystore.se
Rinicinolja till mig och mitt hår. Ska testa och se om det är bra. Och Eskimo Kidz olja till prinsen. Det var billigare att beställa härifrån än att köpa på apoteket.

Tillbaka på jobbet. Tog med mig lunchen (sallad och en coca cola) ut på solterassen. Oj så varmt och skönt det var där. Det blåser knappt nånting och man sitter mitt i solgasset. Underbart.
Nu ska här jobbas på lite solbränna på luncherna så man vågar visa sina bara ben och armar ute bland folk till slut.

2 kommentarer:

  1. Spännande med ricinoljan. Hoppas du gillar det! man kan få ge det några gånger....

    SvaraRadera
  2. Ja det ska absolut bli spännande. Räknar med att det är som en ren mirakelkur för håret:-) Det visar sig dock. Ska testa så fort jag får tid för mig själv.

    SvaraRadera