30 oktober 2015

Fredag idag

Det här har varit en förvirrande vecka. Min vecka har bestått av måndag, fredag och fredag. Vart tog alla andra dagar vägen? :-)


I måndags och tisdags var jag ledig. I onsdags jobbade jag och då kändes det som måndag på grund av ledigheten.
I torsdags (ja igår alltså) skulle vi ju på middag hos vänner så därför kändes gårdagen som fredag. Och så var det ju fredag idag.
Tänk om alla veckor kunde va så. Fast plus en lördag och söndag då så klart :-)


Snart är det helg.
I morgon åker Ella hem till sin matte igen. Allt har gått bra trots allt. Barnen är ledsna att hon ska hem. Klart det blir tomt men samtidigt så blir det ju mindre passande.
Har känt mig hurtig och nyttig som har varit ut och promenerat mer sista två veckorna eftersom Ella har behövt komma ut. Vore ju bra om man kunde hålla i det där hurtiga och fortsätta ut och gå fast man inte har hund i huset.


I helgen står det shopping på schemat.
Wilma behöver ett par höstskor och en höstjacka. Även jag behöver en höstjacka. Får se vad vi hittar.


Självklart så ska det bli nån gofika i helgen också.
Kanske en kladdkaka till Ellas matte kommer. Mums.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar