16 juli 2015

Morgonträning

Klev upp i morse igen. Fan va jag är duktig.


Hade planerat för ett axelpass men det blev att planera om. Gårdagens TBE-spruta har satt sina spår vilket innebär att jag inte kan lyfta armen rakt utåt. Dom sa att man kunde bli lite öm men det här är fan löjligt. Shit va det värker. Med lite tur så går det över om nån dag.


Träningspasset blev ett pass på löpbandet istället. En rask promenad i 25 minuter hann jag med. Solade 10 minuter och duschade och bytte om. Kom till jobbet 06,30.


I helgen har Wilma och jag lite att se fram emot. Hon fyller 9 år nästa vecka och i helgen är det vi som ska på äventyr. Killarna får stanna hemma. Casper ska ändå till Kolmården i augusti med sin farmor och Owe. Det är hans 5-års present.
Wilmas 9-års present blir att åka med mig och en kompis och hennes dotter på Diggiloo i Dalhalla.
Åker upp på lördag och kommer hem på söndag. Åh va mysigt det ska bli :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar