22 juli 2015

GRATTIS ÄLSKADE BARN

Idag är inte en vanlig dag. Idag är en mycket speciell dag.






Världens största GRATTIS till min älskade dotter Wilma på hennes 9-års dag.






9 år? Vad hände? Hon föddes ju nyss. Det känns som om det var nyss vi åkte upp på BB. Hon föddes. Åt, sov och bajsade :-) Låg och sov i min famn så fridfullt. Tittade på mig med stora blåa ögon. Joddlade. Kröp runt på golvet.
Tänk va tiden går.


Idag är hon en stor flicka som går i skolan, har läxor, leker med kompisar, sportar, pysslar, har egna åsikter och en stark vilja och hon har världens finnaste hjärta.




Älskar dig älskade gullunge, till månen och tillbaka, stjärnstopp.
För evigt.


Wilma ser verkligen fram emot den här dagen. Inte just för att hon fyller år utan just för att vi är hemma på hennes födelsedag. Eftersom hon fyller typ mitt i semestern så är vi ofta borta när hon fyller år. Fast vi är ju ändå tillsammans :-)
Förra året firade hon i Skåne och Casper fick fira på Legoland i Danmark.
I år får Wilma fira hemma med Casper får fira på Pite havsbad.


Tanken var att familjen skulle gratta Wilma idag och inräknat i familjen är då farmor och farfar och mormor och morfar. Men det hela blev lite större så.
Familjen. 14 personer
Kompisar: 4 personer
Övriga: 6 personer (hit räknas kompisars föräldrar och kompisar till oss)
Och ett paket som levereras med annan gäst då hon själv inte kan idag.


Totalt: 24 personer.
Shit va med folk. Men trevligt och Wilma tycker så klart att det ska bli superkul och jag är så himla tacksam över familj och vänner som finns runt om oss och som skänker sån kärlek.




Casper som firar sin födelsedag borta kommer även han att få bli firad av några av gästerna idag. Tror han kommer uppskatta det jättemycket.


Ha en fin dag alla där ute.





1 kommentar:

  1. Grattis Wilma !!! 9 år som min tjej, vilken härlig ålder, kan det inte stanna i den åldern tycker jag. Så fina, oförstörda och härliga.

    kram

    SvaraRadera