09 april 2015

Träning

Igår begav jag mig i väg till gymmet.
Fuskade lite först och passerade ett solarium. Liiite färg vill jag gärna ha. Men man ska ju sola med måtta så...


På gymmet blev det framsida ben och biceps.
3 olika övningar på varje muskel. 12 rep på varje. Det gick fint. Bicepsen undrar jag verkligen om dom excisterar. Vi får väl se så småningom. Men det kändes bra och jag kände mig pigg och fräsch på gymmet. Känns verkligen som om jag har hittat "hem". Jag börjar känna mig bekväm på gymmet också. Någon som jag aldrig gjort förut.
Tack vare min bror så har han satt ihop ett schema åt mig så jag behöver aldrig funderar över vad det är jag ska göra när jag kommer till gymmet utan jag vet redan innan. Idag ska jag köra dom här musklerna och då blir det dom här övningarna. Perfekt. Passar mig så himla bra och så småningom så får vi väl anpassa och ändra övningar men än så länge så kör vi på som det är nu.


Kom hem vid 22,40. Sent. Duschade och fixade och donade. Så skönt med ensamtid i duschen. Mannen gick och lag sig och barnen, ja dom sov ju redan.
Blev en proteindrink när jag kom hem också.

1 kommentar: