27 april 2015

Övning

Igår var en helt underbar dag.
Trött var jag på morgonen när klockan ringde men jag kom upp. Packade och klädde mig och tog med mig frukost i bilen. Mot Märsta station för att hämta C. Där va också A som åkte med så klart. tillsammans så lyckades vi ta oss till övningsplatsen. 08,00 var vi på plats. Där var några av dom andra. Så himla skoj att träffas. Det är härliga personer med härliga personligheter som bjuder på sig själva. Vi är allvarliga men skrattar så klart mycket också.


Vi har övat på handfängsel, bojjat upp en bråkstake, gått igenom bilen, haft utryckning, vapenhantering, teori och en massa annat som jag vill skriva om men nu är klockan helt plötsligt 16,00 och jag måste bege mig hemåt och hämta Casper.
Ridskola med Wilma ikväll och sen är det styrelsemöte för Sportklibben som jag hamnat som sekreterare i. Hjälp vad har jag gett mig in i? Är det svårt? Vad ska jag göra? Hur går det till? Det visar sig efter ikväll :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar