25 april 2015

Slutbesiktningen

Den gick bra. Patrik tycker det ser jättebra ut och jag själv är supernöjd. 
Storleken passar mig perfekt. Jag var aldrig ute efter jättebröst utan ett par bröst som passar min kropp. Jag är en aktiv person och måste kunna träna på gym och jobba upp min kondition och kunna leka och vara med barnen utan att behöva ha ett par bröst som stör mig. 
När man som jag aldrig haft ett par bröst...jo ok när dom var sprängfyllda med mjölk efter bägge förlossningarna men det var kortvarig lycka eftersom amningen inte funkade. När man har haft en barnkropp i alla år så känns det helt otroligt att efter 36 år äntligen få ha ett par bröst och känna sig kvinnlig.
Hur som...
Både jag och Patrik är nöjda med resultatet. Jag känner av inplantatet lite mer i högra bröstet men det är inget som en ny operation med fastare inplantat kanske gör bättre. Det är ju sånt man inte vet och jag är inte sugen på en ny operation. Så mycket stör det inte. Vi kollade på före och efterbilder, vi tog nya och la in i datorn så man kunde se skillnaden. 

Efteråt blev det tåget hem igen. Va så trött så jag somnade på tåget och orkade inte träna på hemvägen utan åkte hem och sov.

Jag har ju varit lite feg med att träna bröst men Patrik sa att det bara är att köra på. Jag har ju tyckt att det käns skumt och han sa att för vissa gör det det och för vissa går det över. 
Så idag blev det ett bröst och axelpadd med min kusin Lilian :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar